Lângă tumultul legat de tricouri, mâncare şi formaţie, în cadrul One World Romania 2010 şade frumos un buchet de pregătiri pentru o surpriză, un ceva minunat care e pentru prima dată în festival.

Vom avea un spaţiu fair trade. Ştiţi ce e fair trade? Dacă da, felicitaciones, eu nu ştiam decât foarte vag când am primit această sarcină. Dacă nu, nu-i bai. (Vezi fraza anterioară)

Aşa că încetişor încetişor am despicat conceptul în patru, au început să curgă ideile, invitaţiile, confirmările. Cred că ar fi firească o promisiune acum; şi anume că voi împărtăşi cu voi ce am învăţat despre comerţul echitabil, cum a apărut şi de ce şi mai ales, dacă existenţa lui se apropie de obiectivele pe care le are dintru început.

Veţi vrea probabil să ştiţi şi cu ce vă va aştepta acest mic centru fair trade, iar eu voi vrea probabil să vă spun. 🙂

Deci, daţi-mi prăjiturele şi sirop de vişine şi vă voi divulga. Sau vă puteţi lipsi de şantajul meu şi să urmăriţi în schimb această prezentare video, făcută de Ten Thousand Villages (înfiinţată în 1946). E într-adevăr un film promoţional, dar credeţi-mă pe cuvânt, rezumă corect mişcarea socială fair trade.

