Dap. Anul asta ne merge bine. Mult mai bine. E totul mai complex, avem mai multe lucruri la care sa ne gandim, suntem mai multi oameni si mai uniti. De fapt, suntem in sfarsit o echipa. Avem asociatia noastra. Ne-am organizat singuri, incepem incet incet sa ne dezmeticim din noile probleme birocratice cu care ne-am tot lovit, dar pana la urma o scoatem intr-un fel la capat.  Doar ca am fi preferat ca unele lucruri sa fie simple, fara incurcaturi, fara aplicatii lungi de completat, fara raspunsuri din care nu intelegi nimic si tot asa. Dar na, doar nu putea sa fie totul cum ne-am fi dorit.

In schimb, de ce spuneam noi ca numarul 3 e cu noroc e ca editia asta avem o gramada de intrebari la care anii trecuti nici nu ne-am fi gandit. De exemplu: ce culoare sa fie tricourile? Pot sa am eu tricoul meu rosu, chiar daca nu se potriveste cu modelul? 😀 Putem avea tricouri de fete si tricouri de baieti? Cate sacosele sa facem si ce model si ce dimensiune? Anii trecuti doar visam cum ar fi sa avem tricouri!!! Acum chiar se poate! Fiecare cu tricoul lui. Culori diferite, dimensiuni diferite, modele diferite. Asa cum… asa cum e frumos si ne doream mereu sa avem 🙂

Apoi mai avem o gramada de probleme acum, de genul: ce mancam? Dap, editia asta am crescut asa mult incat putem chiar sa alegem ce o sa mancam. Nu o sa mai fie acelasi fel principal timp de 5 zile. O sa fie… ce vrem noi 🙂 dar ce am vrea noi? 🙂 Mancare indiana? Nu din nou! Mancare chinezeasca? E prea mult 5 zile? Pizza? NU! dar totusi poate pizza putin 🙂 Dar exista si vegetarieni!

Mai aveam si alte probleme, dar le-am rezolvat intre timp. Ne tot gandeam in fiecare zi cine sa ne cante. Cum suntem multi si diferiti, ne-a luat cam o luna sa ne alegem trupa. Am tot oscilat intre alternativ – electronic – clasic. Asta dupa o discutie lunga, proces verbal, voturi pro si contra, numaratoare. In unanimitate de voturi, a fost aleasa o formatie vocal-instrumentala din Romania. Doar ca nu pot sa scriu acum cine e, ca ar trebui sa vb mai intai cu ei 🙂

