Elou. Elou 🙂

E cam liniste si pace aici. APARENT! 😀 Nu am mai scris, suntem cu totii bagati in 100 de chestii. Eu am fost saptamana asta mai activista ca niciodata. hihi. Tocmai acum, cand trebuie sa predau licenta. Acum m-am trezit sa fac chestiiii care conteaza. Am fost acum 2 zile, la protestul din fata Ministerului Educatiei sa spun ca Logica e Buna. Dar va mai fi unul si pe 12 iunie. Ma duc in 4 ore la Marsul Diversitatii, caci Iubirea e minunata!! De orice fel 🙂 Si incerc sa prelungesc deadlineul predarii licentei. Greit, raait? 🙂 In timp ce strang cele mai frumoase poze cu copiii din secta lui Socrate. 😀

Ana cred ca nu mai are mere. Ana are treaba. Noapte institutelor culturale. 26 iunie, daaaaaa?

Alex e printr-un film pe undeva 🙂 Cred 😀

ps: Scriu mai tarziu, sa va spun daca m-a batut cineva 😛 Desi mie nu imi e fricaaaa de oameni!

