Pentru mine cel puţin…azi a fost Tîrgu Mureş, prima zi.

Mîine ultima zi de tur…fără mine din păcate.

Teatru 74 – genial loc de proiecţie

Trebuie să mai venim, clar!

Ana, să ştii că pachetul tău nu se va deschide pînă luni – cînd e toată lumea de faţă – am deschis scrisoarea în schimb.

Azi am concluzionat că totuşi mai nu este o lună bună pentru aşa ceva.

E soare. Toată lumea pe afară, noaptea muzeelor în Mureş.

Oameni nu prea mulţi. Am tot întors pe toate feţele filmul lui Simcha – n-am vrut totuşi să trag concluzii.

Iar mi-am cerut scuze pentru subtitrare – a cîta oară…

Tot la 74 e şi o cafenea drăguţă cu preţuri de cîrciumă.

Iar aici primăria îţi dă net-ul.

A fost bine, n-am umplut sala, nici n-am purtat discuţii filosofice minute în şir, dar a venit presa care a fost foarte interesa(n)tă şi au venit şi oameni drăguţi.

Atît – rămîn dator cu post-ul pentru Cluj – e în curs de ediatare oricum

Fin.

