Aici scriam cand inainte de Constanta mai erau 14 zile. Acum mai sunt 4 🙂 Eu m-am ocupat de tot ce a insemnat Constanta, iar Alex si Ana de restul oraselor din turneu. Cum faci sa fie totul ok cand mai e mai putin de o saptamana? Mai ales ca, in 10 zile contextul s-a schimbat. Ana si Alex sunt plecati… Cu cine mai vorbesc eu acum? Cui ii mai cer eu o batista in miez de noapte? 🙂

Asadaaaar…. Pasul 1. Singurul si cel mai important. Realizez ca nu are cum sa fie totul exaaact asa cum mi-ai fi dorit. Pentru ca niciodata nu iese exact asa cum iti imaginezi. Dar poate e mai ok asa. Nu trebuie sa planifici totul, nu? 🙂 Unde ar mai fi spontaneitatea? Asa ca las sa ma surprinda evenimentele, sa curga totul de la sine, caci e mult mai fain asa 🙂

Ce fac eu pentru ca totul sa fie bine? Zambesc!!! 🙂

Dar in astea 4 zile stau mai mult pe myspace si pe diverse bloguri. Mai dau comentarii. Mai pun poze. Mai postez uneori aici. Mai trimit emailuri. Si cel mai important scriu la licenta!!!! (Dorina, daca intri cumva aici din intamplare, sa stii ca eu scriu in fiecare zi cate putin. Si pana la urma o sa fie o lucrare care o sa ne placa amandurora!) Dorina e mama mea de licenta. Si e cea mai faina profesoara pe care am intalnit-o in scurta mea existenta. Oricum, la Facultatea de Filosofie toti profesorii sunt mai mult decat minunati. Chiar sunt! 🙂

