Inainte de a incepe sa scriu oriceee, trebuie sa spun ca I am a Myspace Freak. Da, sunt! Pe profilul meu real am f putini prieteni(pe langa potentialul meu si natura mea extra sociabila. rait :P), dar pe contul festivalului am o gramdaaaa, caci mie imi plac oamenii si imi place sa ma uit la pozele si la profilurile lor si sa imi dau seama daca sunt genul nostru(al festivalului) sau nu 😀 Sau poate sunt doar putin frustrata ca nu sunt prietena cu ei in realitate, si incerc sa fiu prietena doar pe internete. NOT! 😀

Eniueeeei. Mie imi plac prietenii nostrii de pe maispeis, chiar imi plac. Mai ales unii :p Asa ca pe preferatii mei, i-am pus acolo suuuus in top, ca sa vad mereu ce mai fac, pe ce pajiste se mai pozeaza, in ce put mai intra ca sa se boteze si de astea de numai cunoscatorii tru inteleg :))

Eniuei. Si imi pare rau ca nu avem mai multi, ca mie imi plac mai toti oamenii. Si pentru ca nu am o punga de timp extra, rog alti oameni sa faca pe Cupidon. Doar caaa nu oricine e Cupidon ca mineeee. 😀 Si nu numai ca nu am prieteni extra, ci din contra, potentialul de prietenie s-a dus pe apa sambetei(ce funny suna expresia asta :D). Of, Of, Of!

Si mai mult ca orice, ma bucur cand primesc cereri in prietenie. Ai, ai, ai. Daaaa. Vreau sa fim prieteniiii. Sa ne povestim chestii, eu sa va cunosc pe voi, voi sa veniti la filme, de astea 😛 hihi

