Trimiti e-mailuri.

Vorbesti intre 3-5 ori cu Ana pe zi. Cu Alex mai rar 1-3 ori pe zi. 🙂

Suni sa intrebi daca s-au primit emailurile.

(apoi de la inceput – iar trimiti emailuri, iar vb cu ana, vb cu alex, iar suni).

Scrii texte, copy paste, reformulezi, diacritice, cauti poze, cauti informatii. cauti prieteni 😀

astepti.

astepti

astepti…

Foarte important – nu te enervezi si nu te stresezi mai rau decat e cazul! Chiar daca vorbesti cu tot felul de dobitoci care te fac sa te intrebi daca chiar merita sa iti bati capul. Da, da.

OFFTOPIC1 : Vai de mine, laptopul e atat de necesar pe cat e cortul in viata mea. E tot casa mea. Imi iau casa si plec si oriunde as fi m-as simti acasa 😀 Un pasaj dintr-o carte care mi-a placut foaaaaaaaaarte mult “Casa mea nu o sa aiba pereti, ca oriunde sa merg sa ma simt acasa“. Atat de aproape si incredibil de tare. Jonathan Safran Foer

OFFTOPIC2: Va urma un post cu titlul “Cum sa faci sa iasa bine cand mai sunt 31 de zile pana la licenta?” … 😦

